
Poligonmodelleerimisel saab objekti võre muuta kolme märkimisreziimi kaudu:
- Tipud (Vertex)
- Servad (Edges)
- Pinnad (Faces)
Seda, millises märkimisreziimis parasjagu tööd tehakse, saab vahetada klaviatuuri ülemise rea numbriklahvidega:

Võre komponentide märkimine
Võre muutmise reziimis saab kasutada juba tuttavaid töövõtteid:
- klõps vasaku hiirenupuga üksiku komponendi märkimiseks
Shift + vasakklõps mitme komponendi märkimiseksShift + vasaku hiirenupuga vedamine (võib ) box piirkonna märgistamiseks. KasutadesCtrl võetakse märgistust maha.-
Shift + parema hiirenupuga vedamine Lasso piirkonna märgistamiseks. c , circle märgistusreziim. Märgistamiseks vasak hiirenupp, rullikul vajutus eemaldab märgistust, reziimist väljumiseks parem hiirenupp.
Kui lähed enne märgistuse tegemist
Servaringide märkimine
Töö servaringidega on efektiivne ja kiire viis muuta mudeli vormi. Servaringe saab märkida nii tippude, servade kui pindade töö reziimis.
Servaringide edukaks märkimiseks peab märgitav võre koosnema nelja tipuga pindadest, vastasel juhul ei saa programm aru, kuidas ring mööda võre jooksma peaks.
Liigutamine
Kui oled soovitud komponendi märkinud, saad kasutada objektreziimist tuttavaid liigutamise käske:
g (grab), nihutaminer (rotate), pööramines (scale), skaleerimine
Telgede lukustamiseks liigutuse ajal