Realistliku klaasi loomise probleemiks on valguse sisepeegeldused ja murdumised.

Klaasist nõud, objektid

Valguskiir võib klaasi sees peegelduda palju kordi enne pinnast lahkumist ja seda Cyclesi abil arvutada oleks lootusetult ajakulukas. Kaval trikk on muuta nähtamatuks kõik kiired, mis teevad üle 10 peegelduse, vastasel korral oleks (sõltuvalt renderduse seadetest) see koht hoopis must.

Kui kiire sügavus (peegelduste arv) on üle 10, kasutab Transparent BSDF shaderit. Pikema selgituse leiad siit Youtube ettekandest (shaderi seletus alates 08:30)

Arhitektuur (aknad)

Osa valgust läheb aknast otse läbi, osa peegeldub tagasi.

Osa valguskiiri peegeldub (glossy), osa läbib pinda (transparent). Selgitus siin, alates 30:45
Klaas
Videod on nähtavad koolitusel osalejale