Materjalipakk: StoneBricks.zip

Seotud kujutis

Näide tekstuuride ühendamisest materjali külge. Kasutusel diffuse (color), roughness (specular) ja normal. Märkate, et kõik kasutavad sama UV kordinaatsüsteemi ja normal tekstuuril tuleb enne ühendamist kasutada vahesõlme “normal map”

Kui ühendad pilditekstuure mujale kui materjali “color” sisendiks, kasuta tekstuurisõlmel “color data” asemel “non-color data”. Pikem selgitus siin.

Juhend päris Displacementi kasutamiseks

Tekstuur modifitseerib võre geomeetriat:

  1. Renderdusmootoriks vali Cycles ja määra Feature Set: Experimental.
  2. Loo materjal ja ühenda Displacement pilditekstuur otse Material Output Displacement sisendisse
  3. Materjali paneelis paneelis keri alla Materjali Setting jaotusesse ja vali Surface teemas Displacement Method: Displacement and Bump
  4. Lisa objektile modifitseerija Subdivision Surface ja määra modifitseerija seadeteks “Simple” ja “Adaptive
  5. Efekti intensiivsust saad muuta, kui lisad tekstuurisõlmest järgmiseks “math” node ja jagad signaali nõrgemaks (divide: 2 või multiply 0.2 rohkem)

Tekstuurid
Videod on nähtavad koolitusel osalejale