Kõige olulisem SEO komponent on vaieldamatult lehekülje enda sisu. Sisutekst peab olema hea nii tehniliselt (märksõnale optimeeritud) kui ka sisuliselt (kasutaja viibib lehel kaua ja tarbib sisu). Hea sisuteksti loomine on keeruline ja pidevalt energiat nõudev ülesanne. Uuenda sisutekste aegajalt, kirjuta juurde uusi lõike ja muuda olemasolevaid – Googlele meeldib sisu, mida ajakohastatakse.
Otsingumootorid saavad üsna hästi aru, kui külastaja kodulehelt “välja tagurdab” ja arvutavad selle järgi põrkemäära (bounce rate). Kõrge põrkemäär annab otsingumootorile signaali, et konkreetse märksõna otsingus kasutajale soovitatud leht ei vastanud tema soovile ja tulevikus alandab selle lehe positsiooni otsingutulemustes.
Me kasutame oma veebisaidil küpsiseid ja muud sarnast tehnoloogiat ning töötleme teie isikuandmeid (nt IP-aadressi) muu hulgas sisu ja reklaami isikupärastamiseks, kolmandast isikust teenusepakkujate meedia integreerimiseks või meie veebisaidi külastatavuse analüüsimiseks. Andmeid võidakse töödelda ka küpsiste seadistamise tulemusena. Me jagame andmeid kolmandate isikutega, kes on täpsustatud privaatsusseadetes.