Märksõnade analüüs annab selguse ja aitab paika panna edasise strateegia. Ekslik on mõelda, et kõik otsivad kasutades samu märksõnu või termineid, sinu külastajad ei mõtle nagu sina! Lisaks kombineeritud märksõnad nagu “parimad…” või “odav…”.
Näiteks, kas pigem suunata strateegia märksõnaga “lamerllrehvid” või “talverehvid”? Kumba otsitakse rohkem, kummaga on kergem Googles esimeste hulka tulla? Aga äkki hoopis “odav talverehv”?
Me kasutame oma veebisaidil küpsiseid ja muud sarnast tehnoloogiat ning töötleme teie isikuandmeid (nt IP-aadressi) muu hulgas sisu ja reklaami isikupärastamiseks, kolmandast isikust teenusepakkujate meedia integreerimiseks või meie veebisaidi külastatavuse analüüsimiseks. Andmeid võidakse töödelda ka küpsiste seadistamise tulemusena. Me jagame andmeid kolmandate isikutega, kes on täpsustatud privaatsusseadetes.